onsdag 26 maj 2010

Tyra på 4 års kontroll

Onsdag kväll och även ikväll sitter jag med datorn i knäet i sängen!! Idag var inte Tyra lika svårsövd men ändå. Har inte suttit vid datorn något idag för jag har faktiskt inte haft tid. På förmiddagen var jag med Tyra till sjukhuset och på 4 års kontroll. Hon fyller ju 4 år nu på söndag. Och hon vägde nu 14,6 kilo och är 93,50 cm lång inte stora flickan MEN hon följer sin kurva så vi är alla nöjda. Sköterskan ville att Tyra skulle rita lite gubbar och göra en massa andra tricks för att se hur långt hon kommit i sin utveckling men gissa två gånger?! - Nej jag kan inte svarade Tyra. Men när sköterskan i andra sekund vände sig bort så gjorde hon minsann det som man ville att hon skulle göra? Den lilla lurigen!

Ikväll var det avslutning på "ringträningen" tyvärr var det stort bortfall så det blev väl mastigt för dom som var där men jag hoppas dom fick sig en ordentlig omgång.
Nu ska jag se på kanal 5 en stund innan John Blund kommer och hämtar mig....

Ha det bäst
Susanne

1 kommentar:

Ann-Sofie sa...

haha är det inte liiite typiskt gulliga 4-åringar eller??? Längtar du efter valparna nu då?? Jag ska titta på Gunelas idag, har inte sett dem på 3 veckor nästan...o nu ska de börja flytta i morron så måste skynda mig. Kram på Dig!