torsdag 13 maj 2010

VIKT igt möte idag

Ja så kan man ju kalla det! Idag så har jag träffat många av mina gamla vänner så jag lärde mig känna för ett tag sedan. Ett underbart och glatt gäng! Jag erbjöd mig för länge sedan att vi kunde träffas här och sagt och gjort, så gjorde vi det just idag. Jag hade lagat kyckling och färsk potatis sallad. Och en ananas paj med vaniljglass till efterrätt. Mums trots att ingen i gänget äter så speciellt mycket. Efter lite dividerande så kom vi framtill att vi tilsammans har på ca ett halvårs tid har tappat -355 kg!!! Fattar ni? Knappt jag ska jag erkänna.

I dörren byttes detta goa gäng mot mina hundkompisar och vi hade det första utställningsmötet inför årets open show. Och nu är även det avklarat. Pust och stön det är verkligen mycket nu...

Imorgon är det fredag och alla är lediga, halleluja för det.

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: