lördag 19 juni 2010

Här igen

Oj lördag igen! Och inte ett enda blogg inslag däremellan! Idag lovar jag att det kommer bli 2 veckors bilder på valparna! För idag är dom faktiskt 2 veckor gamla. Ser hemskt fina, rejäla grova och goa ut. Och alla hänger i fortfarande. Lådan är full.... Jag väntar spänt på att dom ska bli äldre och komma upp på benen så man kan se vad det blir av dom.
Nej nu närmst så ska jag med kassören i bygdegården, min goe vän Anette och handla inför Huggenas Dagen som är imorgon, mellan kl. 11-15. Då är det hantverksutställning, varmrökt vänersik försäljning, smycken i olika utformningar, mattor, dukar och annat kul. Lotterier, tipspromenad. Mat på längden och svären. Detox behandling komemr visas, pelargon föreläsning, andakt blir det också. Nu får jag väl be till han där uppe om ett bra väder imorgon också.

Jag återkommer under dagen med 2 veckors bilderna, nu måste jag sätta fart....

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: