onsdag 2 juni 2010

Onsdag 2 juni

Jag bloggar tappert på, vet inte riktigt vad jag skriva men ska väl försöka plita ner några rader till mina trogna läsare! Idag har det varit onsdag och Tyra har varit ledig från dagis. Hon har plaskat och badat i en stor plastbalja och njutit och jag tittat på. Det har varit en otroligt varm och skön dag. Jag gillar verkligen värmen, jag mår så mycket bättre i kroppen då. I övrigt är jag verkligen sliten nu, det är en massa varenda dag och nu börjar kroppen säja ifrån! Jag är trött........
Nog om det gnället. Jag har faktiskt röjt ur i tvättstugan idag och tagit fram valplådan. Det blir ju valpar i början av nästa vecka om nu Sunny orkar knipa såpass länge. Hon är stor nu och det är verkligen jobbigt för henne. Varmt och allmänt jobbigt. Äter ganska bra men kunde allt peta i sig lite mer tycker nog jag. Men men jag som också väntat barn i värmen, vet ju verkligen hur det var!! Varken sugen mat eller annat.
Imorgon är det återigen dags för Detox hos Gunilla och det ska bli spännande att återigen, rensa ur kroppen. För det behövs med tanke på all medicin och skit jag stoppar i mig. Ska inte glömma kameran imorgon. Jag lovar och svär. Det är nog dags för ett bildrepotage igen.

Nu kommer John Blund så det är väl bäst jag hoppar på!

Ha det bäst
Susanne

1 kommentar:

Pillargontanten sa...

Spännande med valparna, jag kommer och tittar, men bara tittar....