söndag 6 juni 2010

SKK Vänersborg 6 juni

Ja tapper som jag är så drog; jag och Linda på utställning imorse till Vänersborg på SKK utställning! Och det blev minst sagt en trevlig dag. Jag ställde ut SE VCH WHOOPI'S UNDERCOVER AGENT åt Eva min goa valpköpare som ligger på playan i Spanien och solar sig och det gick minst sagt braaaaaa! Vi vann öppenklassen med CK, avrundade med att bli 3:a bästa hane och med CERT!!

SE VCH WHOOPI'S UNDERCOVER AGENT
(Ch Siste Nytt Av Vervik-Whoopi's Ups And Downs)



WHOOPI'S JAILHOUSE ROCK

(Ch Sunny Delight King Of Tap-Dancers-Whoopi's Up To Date) debuterade på utställning idag i juniorklass med matte Eva och kom reserv i juniorklassen. Mycket stark insats!! Vi hoppas nu att Eva och Linda åker fler gånger!

GEMBAEK'S MUSIC MAKER AT WHOOPIS kom 3 i ukk. INASSICAS SALSA kom idag 2 med HP i juniorklassen, WHOOPI'S INSIDE AND OUT kom idag 3 i ukk. WHOOPI'S GUNS'N ROSES med matte Linbda kom 3:a i ökk med CK. Äntligen Linda!!! TACK till Linda och Stina för som vanligt trevligt sällskap!

Nu är jag såååå trött så jag snart storknar på riktigt

Ha det bäst alla goa vänner och tack för era gratulationer, för dagens insatser och valpar!

Susanne

Inga kommentarer: