tisdag 20 juli 2010

Äntligen valpbilder, nu 6,5 vecka

Whoopi's Knockin On Heavens Door 6,5 vecka gammal
(CH Xanthos Conquistador-Nenuoramos Magic Song)
Whoopi's Knocks Me Out 6,5 vecka
(CH Xanthos Conquistador-Nenuoramos Magic Song)

En del av det härliga gänget!
Fortfarande är det gött och ligga tätt med sina syskon
Härligt med skugga!
En av flickorna i kullen
Konrad
Ja som ni ser, det händer massor nu. Dom växer och utvecklas. Idag har jag skickat in för registrering och dom får alla namn på K; Kissing In The Moonlight, Knockin On Heavens Door, Kickstart My Heart, Kurry In A Hurry osv.. Kul med lite häftiga namn. Man kan ju faktiskt kalla dom för vad man vill sen. Mina juveler kommer kallas för Konrad och Kelly det har jag redan bestämt.
Ha det bäst
Susanne

2 kommentarer:

Tanja sa...

Awwwww, gud så söta dom är ! :-) Imorgon vid den här tiden sitter vi i bilen påväg ner, ska bli så kul att få träffa både fyrbenta & tvåbenta hemma hos dig Susanne ! :-)

Ann-Sofie sa...

det är såååå jobbigt att kolla valpbilder... men blir ju sjuk vetja... jaja vi får nöja oss med kattunge den här veckan. Jag känner mig livrädd, kan ju typ noll om katter men har försökt plugga på lite i alla fall o idag köpte vi upp typ halva djuraffären så jag tror kattungen kommer överleva : )
Kram på dig vännen, underbart att du fick sån fin födelsedag!!