söndag 4 juli 2010

GRK Rottneros 4 juli 2010

Linda med Fame och Doris - helsystrar!

Ytterligare en dag i Rottneros! Det har varit en bra dag, bättre väder för hundarna idag.
Wiggo vann i dag special yearling med Hp, Baileys kom 3 med HP i open, Sally vann junior II med HP blev 4 med HP i mid limit, Ina vann special yearling med HP och kom 3:a med Hp i mid limit, Fame kom 2:a i maiden med HP. Uppfödargruppen fick HP. Ebba och Tyra tävlade i barn med hund och Ebba vann och Tyra var tapper 2:a!! Doris och Fame kom 2:a i brace och Sally och Wictor kom 3:a i brace. Min hane Guess Nashvilles avkommor gick det väldigt bra för Poetrys Morel 1 hp i maiden och 4 bhl, Poetry's Morello 1 HP mid limit och 3:a bhkl. My-Lous Conrad kom 3:a i maiden. Jag är en stolt farmor!!!

Ha det bäst
Susanne
,

1 kommentar:

Pillargontanten sa...

Låter som en alldeles underbar helg :O)
Jag kommer ingenstans jag, verkar det som, skulle behöva en goldenspark i röven tror jag...
Kika valpar snart?
Jag är så sugen på att snosa lite :O)