fredag 16 juli 2010

Härlig start på dagen

Ja idag tänkte jag att jag skulle sovit lite längre än till kl 06, jamen va bra det gick! Sov lite längre än till kl 6 MEN.. Vaknar av att grannen kapar ved med en gammal vedkapa och det vet ni väl hur en sån låter. Fan det är ju inte ens kul och kapar en knapp timme och ger sig! Vad säjer man? Grrrrrr....
Nu ska jag strax äta frukost och sedan åka till min kära syster och bli klippt gud va gött! Det är små saker som gör det. Annars har jag tänkt och tvätta sängkläder och täckena i sängarna idag om nu vädret tillåter. Och lite valpsnuss det har jag ju på schemat v a r e n d a dag, fubbigt va?

Ha en skön fredag
Susanne

2 kommentarer:

Tanja sa...

Hoppas dagen har varit riktigt bra ! Vi längtar såååå här borta, pratar med Neo om Casper varje dag för att förbereda honom så gott det går.. :-)

Pillargontanten sa...

Vedkapningsljudet kan du behålla, men valpsnusningen kan ju ju dela med dig lite av :O)
Ha en bra helg!