fredag 23 juli 2010

Sköna fredag

Då var det fredag igen, gud så tiden rusar iväg! Man blir mörkrädd banne mig. Än är inte solen framme och det blåser friska vindar. Skönt för hundarna och valparna framförallt. Nu närmast ska jag åka till Måns som jobbar med en tårta, det är ju hans sista arbetsdag på AP så det ska ju firas. Sen får han sommarlov framtill skolan börjar igen och nu ska han gå anläggning om jag inte berättat det tidigare.
Annars bjuder dagen på besök av A och M det ska bli kul. Och jag måste även ta tag i present till Ebba som fyller år på söndag. Och jag har ingen aning just nu vad jag ska hitta på.... I eftermiddag kommer Dan, Tanja och kanske Neo hit igen och ska fortsätta med datorn. Och titta på Casper igen. Som Ni ser dagen är späckad även idag.

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: