tisdag 20 juli 2010

Surprise!!

Tjohoo!! Slår till och bloggar redan på förmiddagen vilket inte hör till vanligheterna nuförtiden. Ska strax åka till stan och överlämna en katalog till Helena som ska godkänna den. Ska även faxa iväg registeringen på valparna har bestämt namn nu, vilka alla börjar på K; King Of Rock'n Roll, King And The Clown, Kiss Me Tiger, Knockin On Heavens Door, Kissing In The Moonlight osv... Skönt och få det gjort, måste ju beställa tid för besiktning i nästa vecka och då behöver jag ha stamtavlorna för det är att ett nedrans pappersarbete när veterinären kommer. Men PA och jag har ett bra samarbete så det går snabbt. Välinarbetade med varandra efter många års samarbete. Annars idag väntar jag besök av Anette och Marie ska bli kul och träffa dom. Och vem vet kanske Ozzy blir utsedd?

Nej nu ska valparna ut och jag ska fixa till mig...

Ha det bäst
Susanne

2 kommentarer:

Tanja sa...

Låter som en fullspäckad dag som vanligt :-) Helt otroligt att du orkar med det tempot dag ut & dag in..

Susanne sa...

Det gör jag inte Tanja idag har jag varit såååå trött!! Höll på och somna på fotvården.. pinsamt!