lördag 10 juli 2010

Whoopi's Just Pure Passion


WHOOPI'S JUST PURE PASSION
(CH Sunny Delight's King Of Tap-dancers-Whoopi's Up To Date)

Idag har Linda, Thor-Leif, Jessie och Doris varit bär och hälsat på. Och då passade vi på och ta kort förstås. Jessie äger Linda och jag tillsammans och hon börjar väl sakteliga att växa till sig. Fortfarande lite för liten men inte på långa vägar som jag hade föreställt mig.
Nu är det kväll och det fortfarande kanon-väder ute och vi ska strax grilla, vad annat äter man en dag som denna? Ska slå till på en cider kactus-lime tror jag...
Ha det bäst
Susanne

1 kommentar:

Pillargontanten sa...

Valparna är bedårande....
(vill inte ha, vill inte ha, vill inte ha....)
Sunny, kallas hon så, ser också fin ut :O)
Fem veckor, då är det säkert dags för valpkläm, nästa helg (6 veckor) och då är jag upptagen med festivalstök....
Vilket isf är himla typiskt!
Men jag kanske kan komma en eftermiddag :)