tisdag 10 augusti 2010

Allt o inget

Lustigt men jag slår till med ett blogginslag vid ungefär samma tid som igår och idag är det Allsång på Skansen på SVT1. Och just nu är det Jerry Williams som visar vart skåpet ska stå. Allsången på Skansen är ju ändå ett program som helt har tappat bort sig. Lotta på Liseberg är ju något helt annat och kommer konkurrera ut Skansen inom en snar framtid. Glad o käck som hon är Lotta och sjunga kan hon ju också dessutom till skillnad mot programledaren på Skansen.
Ja ja nog om det. Inte så att jag följer det men ett och annat avsnitt har jag ju sett.

Hela eftermiddagen idag har jag funderat på och sy en gardin till köket men har inte kommit längre än så, än att jag funderar alltså. Men jag måste ta tag i det för jag har inga roliga gardiner och jag har kommit in en sån svacka vad det gäller gardiner. Jag gillar inte gardiner alls. Skulle helst inte vilja ha några. Men jag riktigt hör min mor när hon kommer hit: - MEN har du inga gardiner? Nej jag är inte så förtjust i gardiner svarar jag. -Jamen gardiner måste du ju ha!! Säjer hon med en bestämd röst. Hm.... Jo då jag ska sätta upp gardiner men det blir inga rysch-pysch saker det gillar jag inte heller, inga volanger och inte heller en massa gardin i fönstret heller och inte heller en massa gräligt mönster på heller. Det ska bli en rak strikt kappa i beige linne. Jag får ta kort o visa er NÄR jag blir klar. NÄR det nu blir?!

Annars har jag inte gjort så mycket idag, jag har så fruktansvärt ont i händerna så jag sover inte nåt bra nattetid. Utan vaknar flera gånger och tar medicin... Inte bra! Och detta resulterar i att jag är såååååå trött på dagen.

Jo men förresten så var jag efter dagis idag till Johanna och beställde mig ett halsband www.jdesign.snabber.se och även ett armband. Och det väntar jag ju på med stor spänning nu.

Nej jag ska avrunda här, ta en dusch en försöka komma i säng i tid idag.

Ha det bäst
Susanne

1 kommentar:

Ann-Sofie sa...

Håller med dig visst är det inge kul med gardiner som samlar damm o nu klättrar kissen dessutom i det som finns så näe så lite som möjligt ;)
Kram