fredag 6 augusti 2010

Beställt mig ett halsband - tack Mattias!!

Fredag, det är veckans härligaste dag enligt mig. Man har hela helgen framför sig. Idag har jag äntligen beställt mig ett halsband av Johanna (se nedan) med tags med mina barns namn på och det ser jag otroligt mycket framemot och få. Jag har också varit i stan och småhandlat lite och lämnat Ebba hos goa familjen Karlssons.
Nu närmast funderar jag på en tur till Åmål och köpa mig nya stolar som jag spanat på en längre tid. Hoppas nu dom finns kvar. Måste få lite förändring här...
Sen har jag en idé att tapetsera en vägg i tv-rummet med psalmboksblad. Ja det är sant och ni läste rätt. Blad ur en gammal psalmbok från 1800-talet. Lite gulaktiga sidor med gammal skrift. detta var jag ju redan inne på i våras men hittade ju då ett par fina rullar med tapet som det fick bli istället. Men nu är jag på g, igen!! Mattias den stackarn han bara skakar på huvudet och jag ser precis vad han tänker!
För er som är intresserade av halsbanden jag nämnde gå in på http://jdesign.snabber.se och se vad mycket fint som finns.

Ha det bäst
Susanne

1 kommentar:

Kristina sa...

Gissa vems halsband det är på bilden då? =)