tisdag 3 augusti 2010

Livskvalité á la Susanne


Ja för mig behövs det inte mycket för att jag verkligen ska få ladda mina batterier! Igår eftermiddag och dagen idag är sådana dagar för mig! Barnen är hos snälla farmor - båda två! På en skala att jag är helt ensam såhär händer inte speciellt många gånger om året. Så därför är jag så extra glad när dom inträffar.
Så idag har jag ägnat mig 100% åt mina hundar och mig själv. Fattar ni ? Lyx!! Nu till kvällsmat äter jag värsta godiset till kvällsmat: stekta kantareller (som jag plockat själv) och stekt lök, blandat med rökt skinka och ruccola. Yummy!! Och jag är fortfarande ensam....

Många kramar till farmor/svärmor som alltid är så himla gullig! Erbjuder sig själv och ungar blir ju överförtjusta. Och även mamman.

Ha det bäst
Susanne

1 kommentar:

Pillargontanten sa...

Yummy!
Både svampmackan, och den frivillga ensamheten!