måndag 9 augusti 2010

Måndag och ny vecka igen!!

Då var det måndag kväll och ny vecka igen... Idag har Tyra varit på dagis och det tyckte hon var jättekul och hon var ur-trött så hon nästan grinade på vägen hem... Skönt att det börjar närma sig rutiner på tillvaron igen! Väntar på att även skolan ska börja. Och faktiskt verkar dom stora barnen vänta på det också.

Idag vid kl 17.30 var det samling för föräldrarna till F99 att hämta sina flickor från fotbollslägret och det var också dags för match mot föräldrarna! Hm jag spelade inte, även om jag kan spela fotboll så orkar inte min kropp med det på långa vägar... Mattias gjorde en insats för familjen och vi får väl se om han orkar gå imorgon? Han kommer troligtvis vara stel med dom ruscherna som han gjorde idag. Han är faktiskt riktigt bra på fotboll min goe Mattias.

När vi kom hem så fick jag lust på grillat, så Mattias skötte grillen och jag slängde ihop en pastasallad och vi har nu under kvällen tittat på Lotta på Liseberg. Trevlig och käck programledare det och det är fanemig allsång på hög nivå!
Nu har jag surfat runt en stund och ska strax ut med hundarna på en sista rastning för idag, sen blir det dusch och sängen i tid ikväll...

Ha det bäst
Susanne

1 kommentar:

Pillargontanten sa...

Mysigt det, att spela fotboll mot ungarna :O) Men man brukar ha lite ont efteråt...
Rutiner ja, visst det behövs faktiskt ibland, här väntar vi också på skolan :O)