måndag 30 augusti 2010

Måndag = tvättning á la 5 maskiner

Måndag och det har gått i tvättandets tecken. F.n va tvätt det blir om man förtränger den i några dagar. Flera maskiner faktiskt. Ursch... Sen sitter jag nu och ska sammanställa Tyras sommar minnen och gud så mycket kort det var i digitalkameran. Hujedamej, det kommer ta tid!

Nu närmast när Mattias kommer hem från jobbet ska jag åka till stan Måns ska ha mat för han och Elin ska bo i nån lägenhet i 2 veckor. Sånt där gillar jag inte och JAG har inte heller blivit tillfrågad vad jag tycker om det! Han kunde vara mycket mer hemma men gissa tre gånger om jag skulle ta upp det vad som händer då? Inte lätt med en 17 åring som tror han är 20 år. Och skriva nån liten rad på FB till honom vad händer då? Rama skri! Oj oj... Nog med terapi och nu ska jag sammanställa sommarminnena...

Ha det bäst
Susanne

1 kommentar:

Pillargontanten sa...

Typiskt tonåringar som tror de är vuxna, jag har en likadan....
Ibland undrar jag om det egentligen är det de vill, det de gör alltså, eller om de vill bli stoppade tillsagda...
Man kan ju undra?!