måndag 30 augusti 2010

Natt-blogg

Nu känns det både här och där att jag glömde bort och ta mitt kortison imorse. Fingrarna går knappt och räta ut och jag har ont... Inte bara i fingrarna utan ja, överallt. Ondheten är svår och beskriva men väldigt ont har jag. Skriver just nu med pek-finger valsen. Mer orkar jag inte.
Ikväll var det inte mycket mer gjort, utfodring av familj och hundar. Rastning av hundar. Och sen blev det ett avbrott vi var ju bara tvungna och se Fångarna på fortet. Bonde-Petter var ju med idag och han bor ju bara rakt över skogen och man ju lugnt säja att han gjorde i alla fall inte bort sig!! Långt ifrån... Ska vara en bonde och från Säffle för att greja detta! Mattias fick sticka iväg på en natt-jour till sin bror Kristoffer som hade nåt problem med sin panna. Han kan ju allt han - Mattias! Nu snarkar han gött bredvid och Tyra också i sin säng.
Jag fundererar på och göra ett försök och se om John blund kunde vara på g....

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: