fredag 6 augusti 2010

Nu har alla flyttat!!

Skönt nu har valparna flyttat till sina nya familjer. Kvar här hemma blev Konrad och Kelly. Jag äger ytterligare en tikvalp som bor hos Linda och Linda kallar henne för Olga. Kan ni tänka er så mycket tystare det är, så lite mat jag behöver blanda, och så lite skit jag behöver städa...?! Nu kan jag äntligen koncentrera mig på mina egna små troll. Kul det är när man "börjar om"... I Like it!
Idag är det ju fredag och jag eller vi kanske jag ska skriva har inga speciella planer, vi får dagen som den kommer. Under helgen ska Ebba på fotbollsläger i Kila med sitt lag. Det blir väl spännande kan jag tro. Och på måndag är lägret över. Söndag väntar ju viltspårskursen för mig och Wiggo. Åh va kul jag riktigt längtar.

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: