onsdag 4 augusti 2010

Onsdag till ända...

Onsdag kväll och jag tänkte slå till på ett blogg tillägg. Idag är "back to normal" igen! Och det har varit som vanligt; ungarna slåss och är i luven på varandra hela tiden. Puh! Gjorde idag ett försök och ta med båda till affären men på en skala, NEJ! Det kommer inte ske med båda på länge! Oj oj man kan tro att Tyra aldrig varit i en affär.... en och en är en helt annan femma.

Annars idag så har jag varit hos Anette E och plockat svarta vinbär och svarta vinbärsblad. Ska göra vanlig röd svartvinbärssaft OCH bladsaft. Och koka gele imorgon vilket är något som jag aldrig provat förrut. Mycket har jag gjort och provat, men inte att koka gele. Vi får väl se vad slutresultatet blir.
Just nu har jag bänkat mig och tittar på Mord i midsommer, efter att jag har haft en härlig cykeltur nu såhär på kvällskvisten.

Extra hälsning till alla valparna i sina nya hem!!! Fortfarande finns en tikvalp kvar till salu för den som är sugen?!

Ha det bäst
Susanne

1 kommentar:

Tanja & Casper sa...

Casper hälsar att han trivs alldeles utmärkt i Timrå ! :-) Idag har vi varit ute & åkt bil en sväng, socialtränat/avkopplingstränat utanför affären medan storhusse & lillhusse handlade. Allt går verkligen över alla förväntningar, han är så otroligt mysig & go :-)