måndag 23 augusti 2010

R.I.P Sigge 1997-2010

Det är verkligen en fin dag idag! Solen skiner och värmer gott man kan knappt tro att det är i slutet av augusti. Men så är det. Jag gör faktiskt inte nåt speciellt idag förutom det vanliga; tvättar, dammsugit och skurat. Men det räknas knappt.

Fick ett samtal från min syster som imorse tog bort sin goa cocker spaniel Sigge som blev 13 1/2 år. Så himla tråkigt, när man måste säja adjö. Gunilla var/är väldigt ledsen och hennes barn kommer väl bli förkrossade när dom kommer hem från skolan i eftermiddag. Visserligen visst dom, men det blir ju definitivt när man kommer hem och det är tom och tyst. För er som tagit bort ett djur förstår precis vad jag menar med när det blir tyst så tyst... Det är en vedervärdig tystnad. Ursch jag är faktiskt lite nedstämd jag med man rycks ju med.

Nej nu ska jag ut och njuta av ensamheten och solen en stund innan Tyra ska hämtas på dagis!

Ha det bäst
Susanne

1 kommentar:

Pillargontanten sa...

Det absolut jobbigaste man behöver göra som djurägare.
En varm tanke till syster Gunilla :O)