söndag 1 augusti 2010

SKK Ransäter 31juli 2010

Ja nu var även årets utställning i Ransäter avklarad. Med lite blandade resultat. En helt igenom märklig bedömning måste jag nog tycka! Många märkliga saker hände. Ytterligare en att lägga till på "inte-listan". Nog gnällt om det.
Wiggo min danske kille med en alltför urschlig päls kom ändå 2:a i ukk. Jag fick visa härliga Bopp och vi kom 3:a i ökk med CK som jag nog tycker att vi skulle ha vunnit och slutade 4 bästa hane. Rally-Sally vann juniorklassen med bara med HP. Väldigt fisigt! Jag visade Doris och kom 5:a i ökk. Ja ja det är bara och bita ihop... Man betalar ju för att få veta vad domaren tycker.

Nu är det söndag och middagen närmar sig, jag har i princip sovit till nu. Var uppe en snabbis i morse men hade en fruktansvärd huvudvärk så det var bara och lägga sig igen. Nu känns det bättre, MEN bra det är det inte. troligtvis sviter efter de höga tempot de närmaste dagarna som varit.

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: