onsdag 18 augusti 2010

Utmaning á la Pillargonisten

Utmaning tagen hos Pillargon-Lotta och den var jag tvungen och nappa på förstås!! Vore kul om nån av er mina goa vänner antog den!!

10 Första...

Första bästa kompis: Maria.
Första bil: Volvo 142
Första husdjur: Akvariefiskar
Första semester: Daftö på kusten
Första jobb: Lokalvårdare
Första köpta skiva: Abba
Första riktiga kärlek: en häst vid namn Ceasar
Första piercing: i öronen 7 år gammal
Första konsert: Dag Vag

9 senaste
Senaste alkoholdrycken: en snaps i lördags
Senaste bilfärd: hem fr Säffle
Senaste filmen du såg: Snabba Cash
Senaste ringda telefonsamtal: Anette Ekstedt
Senaste bubbelbadet: det är flera år sen
Senaste spelade cd: absolut music nr??
Senaste kyss: igår med Mattias förstås
Senaste gången du grät: det var nära igår när jag såg på en film på tv
Senaste måltiden: varma smörgåsar

8 har du nånsin
Dejtat en av dina bästa kompisar: Ja
Blivit arresterad: Nej
Blivit kär vid första ögonkastet: Ja
Fastnat med blicken i någons urringning: Ja
Fått ditt hjärta krossat: Nej
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Ja det har jag tyvärr
Haft ett one night stand: Jodå
Busringt till någon: ja på yngre dagar

7 saker du har på dig:
Vigselring
Klocka
Bh
Trosor
Tajts och/el kjol
linne
sandaler

6 saker du gjort idag:
Varit på dagis
Handlat
Lagat middag
Bytt försäkringsbolag på hundarna
Varit på fotboll
Bloggat

5 favoritsaker utan rangordning
Datorn
Mobilen
Bilen
Kameran
Automatiska potatisskalaren

4 personer du kan berätta allt för
Mattias - är nog den enda som verkligen får veta ALLT

3 Val
Blått eller rött? Rött
Sommar eller vinter ? Sommar
Choklad eller chips? Chips

2 saker att göra innan du dör
Resa mycket mer
Förnya mina löften till mannen i mitt liv!!

1 sak du ångrar
Ah gjort är ju gjort, även om det finns ett och annat som jag faktiskt ångrar!

Ha det bäst och anta gärna utmaningen

Susanne

1 kommentar:

Pillargontanten sa...

Underbart, nån som antog utmaningen :O)