söndag 1 augusti 2010

Viltspårskurs med Wiggo

Ja det började vi på i förra veckan jag och Wiggo. Väldigt roligt och spåra tycker jag!! Idag var det dags på eftermiddagen med ett andra spår. Och det gick verkligen klockrent och jätte-bra. Wiggo löste det super-bra.

Idag var även Anette och Wille med som fått hoppa in på en reserv-plats. Wille spårade också bra.

Nu närmast väntar finbesök och Ebba kommer hem från en helhelg i Göteborg med sin goa farmor.

Trevliga rapporter från valpköparna om hur det går, strömmar in och jag måste ju säja att det går som jag förväntat mig - alltså jätte-bra!!

Ha det bäst
Susanne

1 kommentar:

Pillargontanten sa...

Läste ikapp lite...
Har ju knappt hunnit annat än, hamburgare under helgen, men här har det varit full fart ser jag, levererat valpar, Ransäter och Viltspår :O)
Kul!