tisdag 21 september 2010

1 års jubileum på GBP

Huuu stoppa tiden!!!! Idag har jag varit på Föräldramöte på Anläggningsprogrammet på Herrgårdsskolan. Har nu en känsla av att det kan ha varit det sista? Hoppas inte det men i februari blir han ju den lille pöjken 183 cm lång - 18 år! Va 18 år? Men hur i "gösse" namn gick det till. Tiden går läskigt fort nu...
Annars så har jag tagit det lugnt idag är bara allmänt sliten! Och trött på vissa saker som faktiskt suger ur mig hela min energi! Och för att inte tala om besvikelsen som jag känner!

Och idag har jag 1 års dag på GBP, för ett år sedan var det inte mycket med mig vid denna tiden! Ursch tvi och blä... Ångrar inget men känslan om hur det kändes då - är inte svår och ta tillbaka. En extra kram skickar jag till min rumskamrat Irene i Charlottenberg. Vilken resa vi har gjort!!

Nu ska det bli en stund tv och sen hoppas jag John Blund kommer och hämtar mig snabbt.

Ha det bäst
Susanne

1 kommentar:

Pillargontanten sa...

Ett år sen? Var tog det året vägen.....
Men du har varit duktig och det har funkat :O)