måndag 27 september 2010

Aj!!! Jag har ont i foten!!!

Måndag eftermiddag och jag sitter vid datorn för att vila min onda fot! Kände i gårkväll att en märklig smärtande känsla kröp sig på i vänster foten! Och imorse vaknade jag mycket riktigt med världens värk. Allvarligt så har jag så ont så imorgon måste jag ringa Svea Vårdcentral och få en tid för detta går ju inte alls... Hur jag än gör;går/sitter/står/ligger så har jag vedervärdigt ont! Jag har kört Tyra till dagis och det var inte det enklaste. Jag fick ta av mig skon för att kunna växla. F.n!!!!! Imorgon ska Måns till Barnkliniken och då måste jag ju köra ända till Karlstad, kommer jag bara ut till stora vägen så går det väl bra. Tror jag?!

Och nu är annonsen i Säffle Tidningen inför Loppisen på lördag i Bygdegården bokad. Skönt! Välkomna ni som inte har långt dit, vi har blnadt utbud och alla bord vi har är uthyrda.

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: