torsdag 30 september 2010

Änligen gjort!

Då var det äntligen gjort och så jag har våndats! Vad då? Jo igår kväll så gick jag och Wiggo anlagsprovet i viltspår som en avslutning på kursen som vi gått på söndagseftermiddagar ett tag. Sist vi hade kursen så spårade Wiggojäkla märkligt så jag har verkligen haft ont i magen inför detta anlagsprov. Jag var helt 100% säker på att han inte skulle klara det!
Bitvis gick det riktigt bra och bitvis kändes det att som jag styrde honom i rätt riktning trots att jag inte visste åt vart spåret gick. Ja ja när alla var klara så gick domarna igenom alla spåren och vi hade klarat oss; jag & Wiggo! Härligt! Men och spårade var ju också min goe vän Anette och Wille också och dom klarade sig också! GRATTIS Anette - bra kämpat!!! Ja faktiskt alla 5 som spårade klarade sig. Så ingen av oss spräckte Åsa och Folkes fina rad. Det har verkligen varit en trevlig kurs, bland det roligaste kurser man kan gå faktiskt. Nu har både Anette och jag anmält oss till våren igen! Kul!

Idag är det torsdag och nu middagstid, Tyra är ledig från dagis idag och hon har grejat med lite allt möjligt likaså jag. Försöker plocka ihop lite till loppisen på lördag. Både det ena och andra faktiskt. Samtidigt så städar jag, tvättar och lite annat. Nu har jag rast och tittar lite på datorn, avkopplande och skönt fakiskt. Ikväll har jag golden-möte här, vi blir väl inte så många men i all fall tillräckligt många för att kunna ha ett beslutsfattande möte. Lite kvar och tag i innan detta året är till ända.

Nej nu måste jag sätta fart igen, maskinen blev just klar.

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: