lördag 11 september 2010

Äntligen var det Baileys tur!!!

SEUuCH FIUCH SVECH WHOOPI'S UNDERCOVER AGENT
(NOUCH Siste Nytt Av Vervik-Whoopi's Every Inch A Lady)


Idag har jag hjälpt till på Golden Dagen i Karlstad. Det har varit en genomtrevlig dag tillsammans med Nina Hedin som kom hit för att döma på vår drive-in utställning.

Under förmiddagen fick jag ett minst sagt trevligt samtal från min duktiga valpköpare Eva Hedlund som idag hade åkte tidigt för att vara med på utställning i SSRK Dingtuna som SSRK arrangerade. Och gissa 3 ggr? Idag minsann äntligen så slog det till och Baileys vann öppen klassen, blev bästa hane och fick Ä N T L I G E N sitt sista CERT och har numera den gedigna rader SEUuCH FIUCH SVECH oj oj det var inte igår det blev en champion under Whoopi's-flaggan!! Jag är stolt och rörd till tårar Eva för att du matchat Bopp och inte gett upp trots att du plockat hem massor med CK och var sååå nära många gånger! Men hem och tagit nya tag!! Många kramar till Dig och Gunnar mina tappra valpköpare...

I eftermiddag när jag kom var jag sååååå himla trött så jag fick lägga mig på soffan en stund och sov i 2 timmar!! Ursch inte bra men väldigt välbehövligt....

Ha det bäst
Susanne

2 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

SUPERGRATTIS till en fantastisk uppfödare, tänk om vi hade vetat det den gången för läääänge sen att du skulle gå o bli sån där championuppfödare :) Kram vännen o njuuut!

Pillargontanten sa...

Grattis! Du är verkligen värd det!
Och så roligt för Eva, måste nog genast gratta på FB :O)