torsdag 23 september 2010

Föräldramöte igen!!!,

Börjar detta inlägg likt det förra. Föräldramöte idag igen! Denna gången för Ebbas klass. Konstigt att alla mötet prompt ska vara i samma vecka. Mötet gick ganska snabbt och vi fick väl reda på det om man i stort sett redan visste. Så gott som alla föräldrar var på plats så när som på 3!!!!! Men nu åkte dom som inte var där på en del annat så tur man är på plats och kan säja ifrån, säjer jag då bara! Ibland känns det som om dom inte tror man har något och göra på kvällarna annat än och åka runt på en massa möten. Nej tack det inget för mig!
Annars idag ska har jag handlat och hade valparna med, kört Måns till skolan, kört Måns till stan igen och varit på en stärkande hundpromenad. Nja stärkanade? Hm Sunny hade fått tag i ekorrs-stackare och den ville alla hundarna ha. Ursch va snuskigt! Men hon bar den så fint och en skråma på den som den sanna apportör hon är!! Men den stackaren levde inte... Och träffat min goa svärmor också.

Närmast väntar duschen och en date med John Blund sen blir det nog fredag kan jag tro...

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: