tisdag 7 september 2010

Golden Dagen 11 september i Karlstad

Jag vill göra reklam för GOLDEN DAGEN som arrangeras i Karlstad 11 september på Skutberget. Där kan man prova på olika aktiviteter med sin golden, man kan också få den bedömd. Uppvisningar är det också. En mysig dag för Dig liksom jag som har en genuint intresse för rasen Golden Retriever. Mellan klockan 09.00-15.00 är dagen öppen.

Till Er alla mina valpköpare så rekommenderar jag er att åka till Skutberget och ta er en titt. Och kanske få er golden bedömd. Ta med stamtavlan ifall. Info ang. golden dagen finns på GRK Värmland/Norra Dalslands hemsida www.wermland.goldenklubben.se

Och jag och Ebba är på plats hela dagen.

Ha det bäst
Susanne

1 kommentar:

Pillargontanten sa...

Åh, jag vill!
Ska faktiskt försöka komma dit, om inte annat vore det bra social träning, för mina två, som bara befinner sig i skogen :O)