måndag 20 september 2010

H&M - I'm lovin it!

Nu har just "Lite Sällskap" rullat igång på Kanal5 och man kan ju inte göra annat än titta, jag är väldigt nyfiken! Måste bara se. Nu ikväll har jag varit hos en av mina allra goaste vänner Fia som har kommit hem från sjukhuset idag! Hon har det besvärligt men hon är så stark den kvinnan. Med hem till mig följde Lisa som jag ska ha hand om ett tag. Vad gör jag inte för Fia? Och vad skulle hon inte göra för mig?
Innan jag åkte till Fia gjorde jag mig en shopping-runda på OBS! Och var b la på en av mina favvo-ställen H&M och flickorna fick sig både ett, två, tre och fyra nya plagg. 59 kr tröja är helt okej för mig och min plånbok!! Andas eller inte andas, priset gör skillnaden ... för mig.!
Nej nu blir det mer tv och lite sällskap med Filip och Fredrik!

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: