lördag 25 september 2010

Höstmarknad i Säffle

Idag är det att en riktigt ruskig höstdag! Vi var tappra och åkte ner till Säffle på förmiddagen för det är ju den traditionsenliga höstmarknaden i Säffle denna helgen. Vi var allt ute och trampade upp och ner på stan igår också men det var bara i 2 timmar för jag gick med Mattias när han hade slutat vid 16. Det räckte gott. Ebba, ja hon var på stan mellan 10.30-18.00 så nöööjd sååå! Idag är hon också på stan och ska väl hämtas här frampå. Dom har så kul, ett gäng små-tjejer som g o småfnissar, handlar, åker karuseller och förmodligen tittar på småkillar!

Idag har mina valpar fått åka till skogen för första gången, tillsammans med gamla Saga! Mycket spännande och så mycket lukter det var! Nu är de är helt utslagna efter turen och det är även dom andra stora. Som visserligen fick springa ensamma utan små-valpar. Nu ska jag försöka uppdatera lite hemsidor och få det klart.

Igår var jag och Tyra och hälsade på hos Anette, Ozzy och Wille och tog det här fina kortet. Himla fin valp hon har Anette! Mina valpar är också väldigt fina MEN dom kan inte fastna på bild! WHOOPI'S KEEP IN TOUCH (CH Xanthos Conquistador-Nenuoramos Magic Song) - lägg det namnet på minnet!

Ha det gött
Susanne

1 kommentar:

Pillargontanten sa...

Skogen är ju såååå, spännande, man kan nog göra en jämförelse, mellan valpar i skogen och småtjejer på marknad :O)
Eller vad tror du?!