söndag 19 september 2010

Such a day!

Har varit en hemma en liten stund efter Whiskey-provningenbygdegården! Alla deltagare verkade nöjda med whiskey-provning, mat och allmänt samkväm i goda vänners lag! Jag känner mig helt slut nu, fötterna värker och det har varit en minst sagt lång dag. Den började faktiskt med ett besök hos Gunillas Detox & Hälsa som hade Öppet Hus idag. Mycket trevligt! Härligt pyntad lokal...

Vidare sen och träffade Linda i Slottsbron där det var utställning. Och fick se valpen och lilla Jessie som växt till sig en aning. Fortfarande en liten tik. Men med saker och ting på rätt plats! Grattis Linda!!

Väl hemma var det bara och göra sig ordning för whiskey-provning och se till och få med sig allt. Och visst allt kom med... Tusen tack till Malin - du är en sån klippa vad vore väl jag utan dig?!
Nu ska jag sova och jag vill inte bli väckt tidigt imorgon. MEN när jag vaknar så blir det till och rösta! Och jag har nog bestämt mig - det blir rött!! Det gynnar ju bäst mig som är sjukskriven. Jag värnar ju dessutom för; barnen, äldre, sjukvården och som sagt de sjuka! Kan ju inte gå emot mina egna intressen.

Just i skrivande stund sitter och jag och funderar på hur det gick för Hs pojk som fick åka ambulans in till sjukhuset ikväll. Han hade vurpat med fyrhjuling och prognosen låt ansträng när jag pratade med Helena vid 21.00 tiden. Ursch och tvi.

Tackolov har min pojk växt upp och både cross och fyrhjulingstiden är förbi. Man har ju haft ont i magen både en, två och 100 ggr när han kört omkring som en tok både hemma och på crossbanan. Alldeles för ung med inget större vett. Nu är det flickorna kvar och dom kör också gärna men med ett helt annat förstånd!

Nej nu måste jag sova....

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: