söndag 26 september 2010

Valpkurs med årets valpar

"Moster" Maria var stand-in för matte Anette, gick med Ozzy. Kontakten är viktig som ni ser

-Hallå Ozzy, här är moster!



Men se så fint det går!


Stolt moster med en grann valp, Ozzy!


Ta inte kort nu, han fick ju inte sitta ner sa matte Anette!


Ebba gick med vår egen Konrad!

Roxy och matte Anette kom ända från Årjäng. Roxy hade glimten i ögat hela tiden!


Men oj nu sitter han igen, ta inte nu!


Anna och Smila kom ända från Skoghall, så himla duktiga med en fin kontakt!

Idag började det valpkurs här för småvalparna. Jag har några tappra valpköpare som åker en bit för att kunna vara med på valpkursen som jag erbjöd vid köpet! Himla roligt att ni kommer. Det uppskattas och jag hoppas ni kommer få ut någonting bra av den. Jag har tagit några bilder med Marias kamera idag så jag lägger in några bilder på Er allihopa!
Nu ses vi nästa gång på söndag!!
Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: