torsdag 7 oktober 2010

3:e inlägget - måste vara rekord

Nu är blir det kors i taket på riktigt 3 inlägg på en dag!!! Så det kan bli. Ja jag sitter med datorn i knät och ska kolla mail och Tradera och tänkte att varför inte skriva några rader.

Sen sist så har jag varit på Föräldramöte på dagis, mycket trevligt. Är väldigt förtjust i Tyra dagis! Har ju ändå ett par och jämföra med så... Måns gick ju i stan och Ebba började på ett först och avslutade dagis tiden med att också gå på just samma dagis som Tyra går nu. Hoppas nu dom tar tag i "grinn-helvetet" tur att det inte var bara jag som störde mig på den kassa grinden!! Hoppas nu på en snabb ändring månaderna har gått alltför många nu... Och man vill ju att det ska vara säkert för barnen på dagis, inte bara mitt.

Nu ikväll började Robinson på 4:an och jag såg lite till och från för jag har pratat med min goa syster Anette och min goa vän Maria R. Anette skulle åka till Göteborg imorgon em men några goda vänner och Anette och tjejerna skulle gå på Ladies Night - fubbigt det skulle jag verkligen också vilja göra.! Det vore allt något det i den grå vardagen. Men jag får längta till min och Mattias helg i stor-stan Stockholm i december!! Inget Ladies Night på tapeten men men vem vet vad jag och Stina hittar på utan "tårtorna".

Nej nu får jag avrunda, måst sova...

Ha det bäst Susanne

Inga kommentarer: