söndag 24 oktober 2010

Aj...jag har värk i fötterna!


Söndag natt och här sitter jag och bloggar. Tyvärr så har jag väldigt ont i mina fötter, det värker och har sig så jag orkar inte sova hur trött jag än må vara! Stora varma socker är på, liniment är fötterna smorda med, och värktabletter är också intagna. Jag hoppas på att det ska släppa...
Söndag morgon tidigt var det meningen att jag skulle åka till SSRK utställningen i Mjölby men fötterna säjer NEJ! Så det får bli en dag hemma med "la familia". Tråkigt, men sant. Inte att vara med familjen MEN att INTE komma iväg. F.n rent ut sagt.
Men jag har ju säkert skrivit om fötterna förrut och jag har ju haft ont i dom ett bra tag nu och i fredags var jag faktiskt till doktorn. Nu har det blivit pådrag om fötterna och jag har plötsligt fått reda på att jag är "platt-fotad" och nu är det beställt besök till ortoped och nån som ska hjälpa mig och gå rätt efter 40 år och sulor ska jag ha också? Ska bli spännande och se hur detta ska gå. Fortsättning följer....
Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: