fredag 15 oktober 2010

Freaky-friday? Njae...nej

Fredag kväll och inget bloggande under dagen idag heller! Man har ju annat och göra än att bara sitta vid datorn varenda dag, dagtid i alla fall. Läste nåt som en kändis sa, hon skulle vägra bli en blogg-mamma eller data-mamma som bara sitter och chattar och skriver på FB om dagarna. Vettigt tänkt! Men det är lätt att man fastnar....

Idag var jag till Maja och Grynet och gjorde en rensning. Mycket välbehövlig! Tyra hade tur och fick vara hos sin favvo Malla och Samira och leka. Shopping har varit på schemat idag också. Det är väl inte annat än tomt i skåpen. Ikväll åkte Måns och Elin med hem. Ebba åkte till sin farmor för hon var "farmor-sjuk" som hon kollade det. Så ikväll en ut - en in!

Strimlad fläskfile kall sås, med sallad i pita bröd blev kvällsmaten. Mycket gott och skönt att slippa tacon för en fredag. Nu rullar Idol på tv:n och jag har ju egentligen lovat mig själv att INTE bli fast i följandet! Men så länge Tyra är vaken så kan man ju inte titta på nån våldsfilm heller.. Så här sitter vi; jag med datorn, Tyra leker med sitt lego och pappan sover i fotöljen bredvid. Vilken kväll!

Nej nu ska jag följa med Tyra upp, ha det bäst och STOR KRAM till MARIA RUUS för hjälp med skivan!!!!! Mycket uppskattat min goe vän!

Susanne

Inga kommentarer: