fredag 8 oktober 2010

Fredag

Ja det har det ju varit hela dagen! Jag och Tyra har varit hemma och har väl inte gjort något så värst. På eftermiddagen så åkte vi i alla fall till pappans nya jobb i V-bro. Vad ska man säja om det? Nja inte så mycket, är Mattias nöjd är jag nöjd! Många kor var det i alla fall och en dj..la stank. Det gillar jag inte så värst.
Vid detta laget så kröp det på mig en hemsk huvudvärk och den har jag fortfarande och nu är klockan 22.30 på kvällen! Kvällsmys-maten blev i kväll fläskfile, rostad potatis, rostade rotgrönsaker i ugn, sallad och sås. Mattias gjorde det mest. Mums och tack för maten älskling - du är verkligen super duktig när du väl sätter den sidan till.

Ikväll har jag kolla t Idol för första gången. Jag har inte tänkt och fastna i något följande av Idol i år. Men ikväll orkade jag inte bry mig. Fastnat för tre killar; Jay, Olle och Geir! Så gick det med det.

Imorgon får jag besök av Fia och Gunnar, ska bli himla trevligt!

Ha det bäst
Susnane

Inga kommentarer: