måndag 11 oktober 2010

Ina kommer paras med Norrman

Ina löper och jag har funderar några dagar på hur jag ska göra. Para, inte para, vem ska jag para henne med. Många frågor som ska funderas på. Men nu har jag bestämt mig och jag kommer åka till södra Skåne och använda Bildvin's Baron en ung norsk hane som jag såg i Skara i maj. Och jag gillade det jag såg. Jag har också nu fått klartecken från ägarna så någongång i nästa vecka bär det iväg neröver.
Och naturligtvis blir det ett stopp hos G-B som erbjöd mig nattlogi. Klart jag tackar ja!! Ser framemot och få se hennes affär igen och där hade hon målat och fixat och jag ser det framför mig...Mmmmm kul det ska bli. En affär i min smak!! Och kanske man kan få med sig något fint hem. Är väldigt sugen på krukorna jag såg sist. Tål att tänkas på.
Nu ska jag närmast städa ur min bil invändigt, det har jag ältat i flera dagar.... Men det är snart rusk och vinter och då kan jag inte städa bilen inuti eftersom jag inte har något garage.
Ha det bäst, carpe diem
Susanne

Inga kommentarer: