lördag 2 oktober 2010

Loppisen = succé!

Ja resumé efter denna dagen! Ja inte annat än helt okej! Redan kl 08 åkte jag och min familj till bygdegården med bilen rågad i kläder och lite annat. Fick ett och annat sålt och fyndade även en hel del. Två dels vinterset till Tyra 100 kr, och en vinterjacka till Tyra 50 kr. En Puma-väska till mig själv 30 kr. Lite småplock och absolut billigt!! Det blev ett rejält lyft i kassa tilol bygdegården då serveringen gick fantastiskt bra! Tack till svärmor, Måns och Elin som jobbade med den. Nu får vi väl utvärdera denna dagen och jag känner på mig att Loppis - det kommer vi arrangera igen i bygdegården.

Imorgon söndag är det valpkurs och valpträff på agendan!!

Ha det bäst
Susanne

1 kommentar:

Pillargontanten sa...

Va kul att det blev en succé!
Kans nyper din idé till sportklubben :)