tisdag 26 oktober 2010

Mmmm med Fotvård

Idag har jag varit på Fotvård, åh va skönt det var med just fotvård och go massage! Som ni väl vet vid det här laget så går jag ju hos ANETTES FOTVÅRD i Säffle numera finns salongen på Annelundstorget. Jag är lika lyrisk och nöjd varje gång när jag går därifrån! Tusen goa kramar till Anette för du läser väl min blogg?

Jag har också träffat sonen som skulle låna pengar! Låna och låna hur många gånger har han inte gjort det och ingen gång kommer det pengar tillbaka! Han skulle fira 1 års jubileumet med sin Elin idag med att gå på krogen. Hade att varit bättre om han satsat på en present tycker jag. Men mamma vet ju inget eller hur är det han brukar säja. Hm.... JAG vill i alla fall ah presenter när något ska firas.
Nu ikväll har jag varit på möte i Bygdegården inför Pub-kvällen som är nu på lördag. Allt är nu under kontroll och det verkar bli mycket folk. Kuuul! Hoppas verkligen det blir en succé så att vi kan anordna fler Pub-aftar framöver. Nu ska jag ta en dusch och gå och lägga mig för imorgon ska jag och Tyra till Stefan (Mattias bror) och designa en bardisk. Och även till Janne på JLB och titta på material. Spännande!
Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: