torsdag 7 oktober 2010

Nu ni...

Tänk jag chockar mig själv med ett tidigt inlägg här i dag. Vad ska dagen erbjuda idag? Nja dagis först är det som väntar. Sen ska jag hem och ska sälja vår sista bilbarnstol, la in den igår vid middagen och det har varit ett väldigt ringande och på kvällen gjorde jag upp med en tjej som skulle komma vid 10-tiden och hämta stolen. Skönt. Ja det är skönt att det går mot bättre tider med barnen som blir större, Tyra kan ju klara sig några minuter själv nu om jag går ner till hästarna eller går ut och ger hundarna mat eller nåt. Det är såååå skönt. Himla mysigt så länge dom är små barnen men allt har ju sin tid. Och Jag känner hur MIN tid närmar sig. MIN tid har fått stå åt sidan under många år nu. Och mina intressen har fått stå åt sidan mycket även om jag haft tid för den också, hänger ni med?
Annars idag så ska hundarna få sitt med va nu allt som det innebär. Det är en grådassig dag med regnet i luften så ute vill man väl bara vara som snabbast....

Nu måste vi ila till dagis, jag och smurf...

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: