onsdag 6 oktober 2010

Tisdag och onsdag

Oj onsdag kväll och inte blev det nåt bloggat igår och inte heller under dagen idag! Ja gårdagen vad hände då? Nja inget speciellt förutom att s..tbrunnen blev tömd av en liten ärtig kille med ciggen i ena mungipan, telefonen i örat och det hela tiden?! Måste erkänna att jag var lite orolig när han backade nere på ladugårdsbacken samtidigt med rökandet och pratandet. Han var ju liksom kille! Skiten blev tömd och jag hade i alla fall mer tur än Anette hade häromdagen när skitslangen blev påkörd och gick sönder varpå skiten sprutade ut över vägen, tvi!

Idag onsdag fick jag och Tyra besök av Malla och Samira, och jag orkade få med Malin en stor kasse kläder hem och även några par skor! Härligt! Det har tagit på klädtrasorna! Och resten åkte jag in till stan med Erikshjälpen fick en säck och Snåljåpen fick resten 4 kartonger och en ikeapåse. Nu är allt borta förutom det jag vill ha kvar... Äntligen har det blivit gjort något jag velat göra länge!

Med posten idag kom det ett tragiskt besked, stackars Måns.... Jag har varit riktigt ledsen för hans skull. Och vi ska inte prata om HUR besviken han själv blev när jag ringde och berättade! Är barnen ledsna blir man själv ledsen - så är det!

Nu är det snart läggdags och det ska bli skönt jag börjar få ont i fötterna igen! Och jag vet inte vad jag kommit in för skit. Ont i fötterna flera dagar i veckan och även armarna. Tror det är relaterat till min sjukdom MEN fan inte är det kul i alla fall.

Ha det nu bäst
Susanne

1 kommentar:

Pillargontanten sa...

Rensa kläder, är ju aldrig fel :O)
Hoppas beskedet till Måns, blir annorlunda, och kan ändras/rättas till på nåt vis!
Ha en bra torsdag!