söndag 31 oktober 2010

Vilken succé!!!

Igår infriades alla mina förväntningar och över det! Vilken kanon-kväll det blev i bygdegården. Jag är såååååå otroligt nöjd! Och så många positiva människor som gav mig en klapp på axeln och tyckte att jag GÖR ETT KANON JOBB som ordförande! TÄNK VA SÅNT VÄRMER!! Och vilket resultat i kassan det blev sen. Bara det är ju otroligt! Jag sov gott i natt det måste jag ju erkänna, efter att ha haft två något sämre nätter före det, med mardrömmar att ingen kom och vi stog där med en massa mat och dricka över. Nu känner jag ju bara så där spontant att detta var ju inte sista gången utan detta gav stark mersmak i munnen. Och jag har också helt säker på att alla som kvar där håller med. Tufft och säja men det är f.n helt sant. TUSEN KRAMAR TILL ER ALLA som kom och totalt förgyllde min kväll.

Ha det bäst
Susanne

2 kommentarer:

Pillargontanten sa...

Härligt!
Och va fin du är!
Grattis till ett lyckat arrangemang :)

Susanne sa...

Men tack Lotta va snällt sagt av dig!! Ja vad säjer man om arrangemanget tjoohoo!!!