lördag 27 november 2010

Bakardag och besök

Det blev lite bak idag, pepparkakor bakade flickorna tillsammans med sin far när jag var in till Säffle en snabbis, hade glömt några småsaker igår. När jag kom hem så bakade jag min lussebullar av det annorlunda slaget. Kristina, Niklas och hundarna kom på kaffe och provsmakade. Även farmor och Jessica kom och fick sig bulle dom med och kaffe. Inspektion av våra "nya" rum på övervåningen blev det också.
Sally har blivit trimmad och badad, imorgon åker hon till sitt nya hem i Kristinehamn. Snyft! Men jag är så himla glad att hon får en chans. Trots det dåliga resultatet hon fick på sina höfter.
Just doftar det indisk kryddade kycklingklubbor i hela huset, härligt. Klyftpotatisen är i ugnen och det är väl alldeles snart klart. Själv ska jag lägga mig en stund på spikmattan medan jag väntar, har så s...ns ont i ryggen.
TACK till Kristina och Niklas för den fina julgruppen OCH den något annorlunda adventskalendern...
Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: