fredag 5 november 2010

Då var det avklarat

Hej och , då var även ett ungdomsdisco avklarat. Idag hade vi vårt traditionella Halloween Disco för ungarna från förskolan upptill 6:an i Bygdegården. Mycket lyckat och många barn och alla var i stort sett utklädda. Va himla roligt! Även jag var faktiskt målad ha ha gillar sånt, inte bara måla mig utan även klä ut mig. Men det gjorde jag faktiskt inte för jag hade inga kläder som passade. Men en läskig ansiktmålning fick duga. T om Tyra var lite smårädd för sin mamma. Idag har jag nog serverat rekord på hamburgare med bröd i all fall. Väldigt vad alla var hungriga. Bara kul... Tusen tack till alla som hjälper till med allt runt omkring, såsom inköp före, iordningställande före, försäljning och inte minst städning! Nu laddar jag för morgondagen tänkte få igång min käre man men trädgårdsskötsel. En hel del grejer behöver in för vinterförvaring och krattning är också ett måste. Ursch vad det låt arbetssamt. Kalas för Emma Johansson imorgon också, och nu fyller hon hela 5 år. Och imorgon kväll ska vi umgås med min svåger Patrik och hans goa familj. Ja ni ser även lördagen verkar spikad.

Ha det bäst
Susanne

2 kommentarer:

Pillargontanten sa...

Härligt att det blev så lyckat!
Bild på skäckinjagande Susanne?

Susanne sa...

Nja Lotta glömde faktiskt kamera vilket var trist med tanke på alla monster som jag träffade under kvällen!