tisdag 2 november 2010

En jävla skit-dag

Vilken jä..a skit-dag! Bara en massa skit-besked som dräller in... Fan jag orkar inte med det. Idag på förmiddagen så var jag till Karlstad och röntgade en hund, ja och ni har väl redan fattat att det gick inge bra! Två så kassa besked vad det gäller hundarna på 5 dagar är nog droppen. Just nu är jag redo och ge upp. Jag har allvarligt snart inga hundar kvar. Hur märkligt nu än det kan låta.
Sen har jag fått ett annat stort problem på halsen och det måste jag ta tag i imorgon. Och det är bara för att jag litar på folk och att det sen visar sig att dom inte kan sköta sina uppgifter. Ja kontroll-freak som jag är . Så är det ju nu bevisat att jag måste nog göra allt själv i fortsättningen. För ge folk uppgifter som sen inte sköts, har ju hänt några gånger under året och nu känner jag att det får f.n va slut med det. JAG GÖR DET SJÄLV, BÄST SÅ!

imorgon onsdag vill jag fan inte bli störd jag behöver verkligen vara ifred och fundera över både det ena och andra... B la hur går man vidare nu!

Ha det bäst ni alla andra

Susanne

1 kommentar:

Pillargontanten sa...

Men, Susanne, tråkigt!
Fast det är ju de tråkiga grejerna som gör att man vet om när det går bra, och det är klart att du finner på råd, hur du går vidare!
Kramen!