tisdag 16 november 2010

Förvandling i sovrum

Denna vägg ser vi när vi ligger i sängen
Fönstret
Sängens huvudända
På min sida, här kommer det byggas en ny garderob
Här syns även den gamla rosa tapeten

Se vilken skillnad! Ändå är det inte klart!

Mitt och Mattias sovrum är det enda rummet i detta huset som inte fått någon som helst uppmärksamhet sedan vi flyttade hit 1998! Nu är det dags. Fick ett infall igår och började dra i inredningen och hittade en färgburk i pannrummet. Och vips var det igång. När Mattias kom slängdes helvetes garderoben ut. Den har jag varit dj.... trött på i flera i år. Rena rama Jysk-rapplet! Nu är den i alla fall utslängd. Mmmmm ÄNTLIGEN!

Färgen på väggarna är ljusgrå. Och en fondvägg ska upp i huvudändan på vår säng. Jag ska till Karlstad imorgon så då ska jag till Stuvbutiken och försöka hitta några rullar. Vet precis vad jag vill ha Kul!! Ni kommer nu kunna följa renoveringen då jag tagit lite bilder idag, iochförsig har jag börjat men ni kommer ändå se en märkbar skillnad!
Ha det bäst
Susanne

1 kommentar:

Pillargontanten sa...

Spännande!
Och va fint det ska bli :)