måndag 29 november 2010

Hallux Valgus ... hm

Lära mig gå, jo det fnös hon åt sjukgymnastiken. Hon höll till viss del med om att jag var plattfotad MEN mitt problem bottnar sig nog i "hallux valgus" som börjar ta form, tyvärr! På torsdag ska jag till Ortopedteknik och få inläggssulor till mina skor och sjukgymnasten föreslog att jag skulle använda dom sulorna i minst 4 veckor. Sedan skulle hon och jag gå vidare.

Ett besök på Kappahl blev det före sjukhusbesöket var tvungen och lämna tillbaka en läcker tröja som Tyra fick panik av att ha på sig?! Kofta och en annan fin vit kortarmad tröja blev det istället. Hon blev i alla fall nöjd, huvudsaken det. Ett besök på Granngården blev det också, en hink med tösalt och en hink med frön till fåglarna som jag börjat mata. Trevligt och titta på fåglarna genom köksfönstret. Fridfullt på nåt vis.

Nu är det CSItv:n och jag ska fördjupa mig en stund och hoppas på att John Blund strax kommer förbi.

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: