onsdag 10 november 2010

Känns bättre nu....

Nu är det kväll och det känns bättre nu än tidigare idag! Alltid så tråkigt och jobbigt och hantera jobbiga och ledsamma saker. Men men det går. Det vet ju även jag. Sally ska på fredag åka till Emmie "på prov" och förhoppningsvis ska det fungera. Jag är så himla glad för detta arrangemang. Förhoppningsvis sover jag skönt inatt och inte behöver grubbla på detta och älta.
Imorgon torsdag ska jag försöka slappa och inte göra någonting förrän kvällen tidigast, men men jag är jag så vi får väl se hur det går. Min kropp behöver det.

Ha det bäst och tack till Er alla som sänt mig uppmuntrande ord idag! Det har värmt ska ni veta

Susanne

1 kommentar:

Pillargontanten sa...

Jo, efter regn kommer solsken.
Och ett dåligt röntgenresultat, förtar ju inte hela det arbete du lagt ner, och faktiskt fött upp ett antal, mycket, bra, trevliga och snygga Golden, med kanonhöfter!
Du är en av mina förebilder:)
Kram!