måndag 1 november 2010

A lá måndag

Måndagen går i sitt sakta mak, har just fixat middag till Ebba och hennes två kompisar. Stekt potatis och kebab med en vit kall sås. Mattias fick något annat i sin matlåda till imorgon nämligen pytt i panna en liten favvo. Att jag fixat mat och att Ebba och kompisarna är ju för att dom har nu höstlov denna veckan. Det behövs faktiskt även om jag är mest förtjust i den vanliga lunken. Tyra däremot går på dagis som vanligt och det är sååå skönt. Både för henne och mig.
Nu ska jag strax lägga mig en stund på spikmattan, för det sista jag gjorde igår kväll var att ramla i badkaret och det vill jag lova; idag har jag sa..ns ont i vänster skinka och vänster arm. F.n också! Deet då nåt hela tiden.

Sen ska smurf hämtas på dagis och sen är det förmodligen mörkt och kväll.... Det kommer nog fort ikväll

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: